perjantai 16. maaliskuuta 2012

My treasures

Olen suhtautunut aina hyvin intohimoisesti laukkuihin. Joku voisi sanoa että minulla on liikaa laukkuja, mutta itse olen eri mieltä. Laukkuja ei voi olla liikaa! Ja se, että pitäisi jaotella ihmiset kenkähulluihin tai laukkuhulluihin on myös ihan höpönlöpöä, minä nimittäin rakastan molempia! Olen ostanut suurimman osan laukuistani vintageliikkeistä ja kirpputoreilta, ajan patinoima ja pehmeäksi muotoutunut nahkalaukku on aarre ja kestää luultavasti koko elämäni. Äsken nopeasti laskettuani laukkusaldoni, sain summaksi noin 80kpl. Se voi olla myös vähän enemmän, mutta sinnepäin ainakin. Ajattelin paljastaa laukkuarkkuni luukkua, ja esitellä teille muutamia suosikkejani. (vaikka tuntuukin tosi pahalta laittaa laukkuja paremmuusjärjestykseen!)

1. Cristelle & Co, 2. Friitala, 3. TopShop


Nämä laukut on kaikki kirpputorilta.

Ja myöskin nämä on vanhoja.

Kaikki myös vintagea, nro 11 erityisen rakas koska on Berliinistä ostettu.

Kuka muu tunnustaa olevansa laukkufriikki?
 Jos mulla olisi liikaa rahaa, ostaisin varmasti Michael Korsin kokoelmasta muutaman nahkalaukun, mutta nyt on tyytyminen vain niiden hipelöimiseen ja kuolailuun Stockalla käydessä tai verkkokaupoissa pyöriessä. 
Tästä pääsenkin miettimään, että minkä laukun valitsen illaksi kun olen menossa kahden rakkaan ystäväni kanssa Tokyo55:seen syömään. No, sitä ennen painelen kuitenkin uimahalliin polskimaan ja saunomaan. Ihanaa viikonlopun alkua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysy pois