tiistai 3. huhtikuuta 2012

Jännittää

Mä lähden siis torstai aamuna Ranskaan Strasbourgiin.(Strasbourg on siinä Ranskan ja Saksan rajalla) Menen mun isosiskon luokse pääsiäistä viettämään kuudeksi päiväksi. On ihana lähteä ja päästä pakoon tätä loskaa, mutta yksi asia mua kuitenkin jännittää, yksin lentäminen. En tiedä että miksi jännitän sitä niin paljon, mutta jännitänpähän vaan. Ehkä se on se, kun ei saa pitää kaveria kädestä kiinni...? Toivottavasti en tarraa vahingossa vierustoveria kädestä nousun aikana.



nya skor
Esittelyssä myös mun uudet kengät. Nää on Eccon nahkaiset ja kiilakannalla varustetut nilkkurit. Jälleen kerran supermukavat ja monikäyttöiset. Ja ulkonäkö miellyttää myös silmää :) Jalassa pääsee kyllä vielä paremmin oikeuksiinsa.


Matkalle lähdössä on ihanaa se kun saa pakata, mutta toisaalta pakkaaminen on myös vaikeaa. Yleensä pakkaan mukaan vaatteita, joista en edes käytä puoliakaan reissun aikana. Onneki nyt voi pakata mukaan keväisiä vaatteita, lämpötila Strasbourgissa huitelee siinä +15 & +20 asteen tienoilla.


Mä jatkankin täällä sitten jännittämistä (ja pakkailua)
Ihanaa viikonjatkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysy pois