maanantai 23. huhtikuuta 2012

Perhe on paras

Eilinen päivä oli menoa täynnä, lähdin aamulla aikaisin isäni kyydillä ensin Riihimäelle ja sen jälkeen Tampereelle. Ensin käytiin mun siskon luona kylässä, ja siellä pääsin höpisemään mun rakkaitten siskonpoikien ja siskon kanssa.



Tampere on mulle vähän niinkuin toinen kotikaupunki, koska olen asunut Toijalassa lapsuuteni, ja tämän johdosta vieraillut hyvin usein myös Tanpereella. Oltiin siis mun isoveikan perheen luona kylässä, ja täytyy sanoa että veljeni vaimolla on aivan ihana sisustustyyli, koti on suoraan kuin jostain sisustuslehdestä.


Veljenpoika hassuttelee <3


Isoveikka ja hänen beibi

Porkkanakkkua


Pyynikillä
On muuten tullu herkuteltua kakuilla ja muilla herkuilla pari päivää, joten nyt olikin erittäin painava syy lähteä lenkille sulattelemaan :P Keskuspuisto on jo kivasti kuivunut, ja oli ihana päästä metsän suojaan juoksemaan. Kesä lähenee kovaa vauhtia, ja nyt onkin aika tsemppaa urheilun kanssa, päätinkin että tästä viikosta tulee erittäin tehokas treeniviikko! Juoksua, pilatesta, spinningiä, bodypumppia ja bodycombattia tiedossa siis!

Aurinkoa ja positiivista energiaa kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysy pois