torstai 9. elokuuta 2012

Hyvän päivän resepti

Huomenta!

Näin lomalla on aikaa syödä aamupala rauhassa, samalla musiikkia kuunnellen. Tänään hyvän mielen aamuun kuuluu maitoon tehty kaurapuuro ja greippiä. Maitopuuroa täytyy hämmentää usein jotta sinne ei tule kettuja. Muistan lapsena kun iskä teki puuroa ja jos sinne pääsi syntymään niitä "kettuja" pakotin hänet koko lapsen voimallani nyppimään ne sieltä pois.

Kahvin mä juon aina heti kun herään, siksi sitä ei ole kuvassa. Mulle on nimittäin aika turha tulla puhumaan yhtään mitään ennenkuin oon saanut hörppiä kahvini rauhassa.(Tuossa muuten näkyy uuden pöydän pintaa, tummaa puuta vihdoin)


Mä tykkään tästä biisistä, letkeetä kesämeininkiä ja ihanat sanat.

 
Ja hei TERVETULOA uusi lukija, Henna! :) Piristit mukavasti mun aamua.

Illalla olis tiedossa sushin tekoa ystävien kanssa, jipii.

Kuulemiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysy pois