sunnuntai 26. elokuuta 2012

Some Serious Eating

Sunnuntai, mikä ihana tekosyy. Herkutella. Tehdä ruokaa ajan kanssa. 

Tänään oli luvassa antipastoja, valkosipulibruchettaa sekä lihapullia tomaattikastikkeessa, tuorepastan ja parmesaanin kera. Kutsuttiin mun sisko syömään koska ruokaa oli niin reilusti, meillä on aina paha tapa tehdä ruokaa kuuden hengen perheelle. Se tosin takaa kaikille aina täydet vatsat.

Mozzarellaa, Hunajamelonia & Salamia

Lihapullat tomaattikastikkeessa & Pinaattituorepasta
Ainiin, oli mulla jotain asiaakin! Juoksuohjelma on pitänyt, ja olen oikeastaan erittäin fiiliksissä treenistä. Kaksi viikkoa takana- monta edessä! Tänään kipasin mun pisimmän lenkin ikinä, 12 km. Viileämpiä säitä vartenkin on tilattu muutama pitkähihainen juoksupaita, joten en pääse ainakaan valittamaan kylmiä säitä.

Ainut mitä mun pitäis harjotella, on venyttely. Nimimerkki erittäin kipeät pohkeet.
 

1 kommentti:

Kysy pois