torstai 20. syyskuuta 2012

Vapaapäiväläinen

Mulla oli tänään erittäin tarpeeseen tuleva ja kaivattu vapaapäivä. Heräilin rauhassa ja mietin, että mitäs kaikkea kivaa tai vähemmän hyödyllistä sitä tänään tulisi tehtyä... No ainakin tuli siivoiltua täällä kotona, ja leivoinpa myös mustikkamuffareita! :)

Eilen kävelin h&m:n näyteikkunan ohi, ja tämä huivi oikeasti pysäytti mut ja pakotti piipahtamaan liikkeen puolella. Mä en ole selvästikkään vielä kyllästynyt tähän Aztec-printtiin, mitä värikkäämpi sen parempi.


Ja kaiken huipuksi tämä on ihanan paksu ja lämmin huivi <3


Päivän ruoaksi tein perunaporkkanamuussia, porsaan lehtipihvin & herneitä.

  
Jostain syystä mun jauhopeukaloa alkoi sen verran kutittamaan, että pyöräytin myös pellillisen Mustikkamuffinsseja, lepohetki sohvalle näiden ja parin lehden kanssa teki kutaa.


Näiden muffareiden resepti löytyy täältä:  http://kotiliesi.fi/ruoka/reseptit/mustikkamuffinit

Eihän ne tietenkään näytä samalta kuin reseptin kuvassa, mutta eihän oikeassa elämässä mikään näytäkkään samalta, vai mitä?






Kun K pääsi töistä, niin me pyöräiltiin Arabian tehtaanmyymälään, josta ostettiin uudet Finlaysonin patalaput, pientä arjen piristystä näin. Samalla reissulla löysin meidän kolikoille uuden lasipurkin kirpputorilta.



Kierrätyskeskuksesta löysin nämä pikkuraukat, joku oli hylännyt maatuskaperheen kaksi pienintä, joten mä pelastin ne mun omaan maatuskaperheeseeni. 


Jos joku ei vielä tiennyt, niin mä tykkään Maatuskoista tooosi paljon. Niitä vaan tosi harvoin löytää mistään kirppareilta kohtuuhintaan..


Nyt niiden ei tarvitse olla yksin :)


Huominen enää ja sitten onkin viikonloppu, jee! Lauantaina mulla on tiedossa todella ohjelmantäyteinen päivä; muunmuassa Valtterin kirppistä, Kakkugallerian kakkubuffettia ja Siskon synttärit Mascotissa. Pysykäähän siis kuulolla! 

2 kommenttia:

  1. Ihana postaus! Tuli hyvä mieli! Mulla oli ihan tylsä pv tänään...Miekdi lähti pois ja oon yksin koko viikonlopun mutta ootan kans lauantaita jo huisisti :)

    VastaaPoista
  2. Kiva kuulla että voin jakaa hyvää mieltä! :) Mie ootan myös lauantaita, jeee. Nähdään pian <3

    VastaaPoista

Kysy pois