tiistai 13. marraskuuta 2012

Asos oopsie + kuulumisia

Täällä ollut vähän hiljaista viimeaikoina (liikaa tyhmiä koulujuttuja! + töitä). Välillä on vaikea löytää tasapainoa kaikille elämän osa-alueille ja sitten kun niin käy, niin joku osa kärsii. Mutta tässä olisi vähän mun viimeaikaisia kuulumisia :)

Asoksen superaleista pari mekkoa.

Tähän mä rakastuin jo netissä ja nyt kun sen livenä nään niin oon vielä enempi rakastunut! Ihana. Pitsikaulukset ja tuplapilkut <3


River Island - Chelsea girl
Tämä pitsimekko saa toimia pikkujoulumekkona tulevissa kemuissa. Ei oikein pääse kuvassa oikeuksiinsa, mutta on myös tosi kaunis.


Älkää välittäkö tosta nalle puhista joka kuumottelee tuolla kaapin päällä :D Mä en vaan raaski luopua siitä, vaikken ihan pikkutyttö enää olekkaan...

Mä en ollut tietoinen että vaaleille hiuksille on olemassa myös vastaavalla idealla kuin hopea-shampoo, niin hoitoaine. Tämä uusi tuttavuus lähti tilaukseen oitis feel uniquesta! :)


Tällä hetkellä yritän iltaisin paneutua tähän Katherine Pancolin koukuttavaan Kilpikonnien hidas valssi kirjaan. Luin tätä edeltävän kirjan Krokotiilien keltaiset silmät kesällä ja tämä on nyt tosiaan siihen jatkoa.  Suosittelen, kirjat on kirjoitettu todella moniulotteisesti ja mielenkiintoisesti sekä hahmot on tosi kiehtovia.


Ja hei pieni loppuhuipennus mun muuten tylsään elämään: Mä en ikinä voita missään mitään, mutta eilen kyllä tulin niin iloiseksi kun sain tiedon että olen voittanut kahdessakin erilaisessa kilpailussa! Sain kutsun BikBokin pre-partyihin huomis illaksi ja torstaina mulla on luvassa Twilightin ennakkonäytös! Mä olen niin yhtä hymyä, näköjään se arpaonnikin voi kääntyä näin. (: 

Seuraavaksi varmaankin sitten palaan tunnelmiin noista huomisista kemuista, että mooi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysy pois