perjantai 2. marraskuuta 2012

Pikkujouluasua

Tänään mulla on töiden pikkujoulut ja mietiskelin tuossa vähän seuraavanlaista pikkujouluasua. Koska edelleen kituuttelen ilman opintotukia, niin piti keksiä vaatekaapin sisällöstä jotakin sopivaa. Viime talvena ostamani Monkin pitsimekko on edelleen tosi mieleinen, joten se pääsee jälleen pikkujoulukäyttöön! Jotain uutta mä olen kuitenkin hankkinut, nimittäin tuo viininpunainen neuletakki. Oli sen verran edullinen (15euroa) että annoin itselleni luvan tähän.


Kengiksi päätyy luultavasti nämä kaunokaiset. Ikinähän sitä ei nimittäin voi tietää, että mitä lopulta päältänsä löytää- ainakin kun on musta kyse. Viimehetken vaatekriisit, taitaa olla tuttua kaikille naisille?

Nojoo, elkää kertoko kellekkään, ostin myös uuden luomiväripaletin ja kynsilakan.


Voiko rusetteja olla liikaa? Tuleeko kenties rusettiöverit jos niitä löytyy sekä ranteesta että hiuksista, ehkä? 

Mun vinkit samanlaisille häslääjille kynsienlakkaukseen kuin minä oon: kunnon pohjalakka, sitten itse lakkaus, tippa pikakuivattajaa ja päälle vielä suojaava päällyslakka. Itse saatan vetästä tuota pikakuivattajaa vielä koko helahoidon päälle, nimittäin mikään ei ole niin ärsyttävää kuin pieleen mennyt lakkaus. Tuolla kombolla kynsilakka pysyy monta päivää hyvänä, suosittelen!


Se jää nähtäväksi mitä löydän oikeasti päältäni, mutta näillä yritetään lähteä liikkeelle :)

Pitäkäähän oikein ihana viikonloppu ja pyhäpäivä! (ja muistakaa että kauat on kiinni lauantaina)

2 kommenttia:

Kysy pois