sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Paljon puhetta pizzasta

Me tehtiin tänään pizzaa, niinkuin varmaan aika moni muukin tekee sunnuntaisin. Ja nyt mä laitan siitä kuvan tänne blogiin, ja tietysti meillä on rucolaa pizzan päällä. 

Olin lievästi sanottun närkästynyt kun luin Natan blogista millaisen haloon heidän pizzapostauksensa oli saanut aikaan. Pitääkö ihmisten tulla nillittämään toisen blogiin, jos ei tykkää? Mitä hyötyä tällä saavutetaan. "Onneksi" mulla on niin vähän lukijoita, että negatiivisia kommentteja ei ole tullut, vaikka aiheet ei aina miellyttäisikään lukijaa.  Ja hei sitäpaitsi te mun kaikki 12-lukijaa ootteki niin fiksuu ja ihanaa porukkaa :)


Huvittavaa tosiaan näiden supersuosittujen blogien kohdalla on juurikin se, että bloggaajat eivät saisikaan enää kirjoittaa mistään muusta kuin mihin lukijat on tottuneet ja tykästyneet. Ihmisten elämäntilanteet muuttuu, eikä elämä aina todellakaan ole niin glamouria että siitä saisi jatkuvasti revittyä supercooleja postauksia.


Mun glamouriin päivään esimerkiksi tänään kuului aamulla jumppa, senjälkeinen mä vihaan koko maailmaa olo, (joka johtui suureltikin nälästä) ja sitten tehtiinkin pizzaa ja katottiin yhdessä simpsoneita.  Siinä vaiheessa alko jo helpottaa ja nyt maailma onkin taas ihan kiva paikka elää.

Nyt mä taidan mennä jatkamaan tällä Simpson linjalla tonne sohvalle, hyvää sunnuntaita kaikki!

1 kommentti:

  1. Kun katsoin kuvia, ajattelin, miksi ei määritele, mikä on ravintola. Sitten luin tekstin. Se on sinun kodissasi!
    Ei ole sanoja.

    VastaaPoista

Kysy pois