torstai 7. maaliskuuta 2013

Eilen

Eilen käytiin tytskien kanssa Umeshu:ssa maistelemassa Helsingin parhaaksi sushiksi arvosteltua sushia. Käydään melkein aina Annankadun Sushibarissa, että täytyy joskus vähän laajentaa repertuaaria ja testata miltä muualla maistuu. Ja maistuihan tämä, ihan superhyvää. Sushibaari saa kyllä siitä enemmän pointseja että heillä on niin laaja valikoima ja ihanan yllättäviä yhdistelmiä. 


Samalla matkalla löysin todella isoksi yllätykseksi itselleni DinSkosta supersöpöt mummokengät. Nahkaa hintaan 24,90e, ja kerrankin koko ja lesti istui mun 36 koon räpylään. 



Tänään on tiedossa vähän koulua, sitten mun pitäis iskeä jauhopeukalot sormiin ja leipoa Eeva Kolun ohjeella Suklaabrownieita illanviettoa varten. Mä leivon toosi harvoin makeita, koska oon enemmän suolaisen ystävä, joten nyt sitten peukut pystyyn että onnistun! :D

Hups, nyt onkin jo kiire kun oon jumittanut tässä... Huisia perjantaita ja hei IHANAA NAISTENPÄIVÄÄ kaikki te ihanat naiset <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysy pois