torstai 28. maaliskuuta 2013

Liukuvärjättyä

Moi muruset, mä tulin pikaisesti kertomaan että mä olin eilen haastattelussa ensi syksyksi harjoitteluun ja sain sen paikan! :) Joten ah ihanaa, ensi syksynä ei koulua ollenkaan, vaan töitä. Selkeesti tää mun liukuvärjätty ihanuus oli joku onnenpaita. Ja samalla pahoittelut että nää mun kuvat on viimeaikoina ollut näitä peilin kautta räpsäistyjä, meillä on niin eri aikaulut mun "kuvaajan" kanssa, ettei oikein löydetä yhteistä aikaa.


Tässä siis haastis-asua. Mun mielestä kannattaa pukeutua oman näköisesti, mutta tietysti siististi. Jos sulla on itsevarma ja hyvä olla vaatteissa, niin se kyllä näkyy. Mä löysin tuon puseron Vero Modasta ja ihastuin sen raikkauteen ja väriin.


Ihanaa aurinkoista pääsiäistä kaikille!

3 kommenttia:

  1. Jei!! Onneksi olkoon!! :) Onko mimmonen paikka?

    VastaaPoista
  2. Onnea harjoittelupaikasta! Hieno juttu! :) Ja tosiaan omannäköisessä asussa on kaikista itsevarmin olo! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) On kyllä helpottunut ja iloinen asia. Erika, se on toimistohuonekalufirma, teen aika monipuolisesti kaikkea ihan perus toimistotöistä markkinointiin, logistiikkaan, h&r yms :)

      Poista

Kysy pois