keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Huppista heijaa

En ole suinkaan hylännyt blogiani, mutta tällä  hetkellä mulla ei ole mitään annettavaa tänne. Englannin reissun jälkeen kärsin ihan kamalasta Suomi ahdistuksesta ja matkakuumeesta, ja nyt pikkuhiljaa olen tajuamassa että on täälläkin ihan jees, kesä ovella ja kouluhommat melkein finaalissa. Pahoittelen silti tätä blogikuolemaa, toivotaan että se ei kestä enää kamalan kauaa :) Niin uskomattomalta kuin se tuntuikin niin ilmeisesti täällä on jotkut käyneet radiohiljaisuuteni aikana, joten tiedoksi tämä.

Mitäs mulle kuuluu? No olen lähinnä käynyt salilla fiilistelemässä mun uutta 4-jakoista treeniohjelmaa, nähnyt ystäväisiä ja hajoillut koulutöihin. Lähinnä tällä hetkellä kiinnostaa treenaus, treenaus ja treenaus- ja mietinkin että joku treeniblogi olisi loistava avautumisen paikka.

Kuva
Kuva

Mutta mitäs teille kuuluu? 

Aurinko paistaa, ihanaa. Nauttikaa näistä pienistä aurinkohetkistä ja voikaa hyvin!

1 kommentti:

  1. Olin unohtanut käydä lukemassa tätä blogia sitten huhtikuun alkupuolen (kun olit vielä Enkussa). Hyvä että linkkasit faceboogieen! Tätä on aina niin kiva lukea. Noiden kuvien motivaatiotekstit on huippuja! <3 inspiraatio

    VastaaPoista

Kysy pois