perjantai 6. syyskuuta 2013

RANDOM

Moikkis!

Mä oon tällä hetkellä työharjoittelussa aivan Finlaysonin tehtaanmyymälän vieressä, ja usein käynkin päivän päätteeksi ihastumassa kaikkiin mahdollisiin kodintekstiileihin. Viime kerralla matkaan tarttui jo pitkään ostoslistalla olleet Finlaysonin Oma perhe sarjan keittiöpyyhesetti ja suloinen tiskirätti. (Ja kyllä, tiskirättiä voi sanoa suloiseksi)


Olivat sattumalta -30% joten kävipä kerrankin hyvä tuuri :) Nyt mulla on vain ongelma, että miten raaskin ottaa tuon tiskirätin käyttöön... Niin ja pidin jo pienen marmatuksen K:lle siitä, että noihin pyyhkeisiin ei sitten pyyhitä mitään öljyisiä pyöränosia tms.


Suomalaiset omenat on ihanan kirpeitä ja makeita samaan aikaan, nam. Reppana tiskirätti näkyy tuolla taustalla.


Mun yhdestä lempihöttökirjasarjasta oli ilmestynyt uusi kirja, dramaattisen niminen "Illan pitkät varjot" kirjailijana Anna Godbersen. Iltaisin onkin ihana poltella jo kynttilöitä ja käpertyä sohvan nurkkaan hyvän kirjan kanssa.


Ja kenkärintamallakin on tapahtunut totaalirakastuminen, ihanat tohvelit nimeltään Ecco Perth. Naureskeltiin kyllä tuolle nimelle työkavereiden kanssa, on se mukava kävellä pertit jalassa.


Tänään olisi tarkoitus viettää iltaa tyttöseurassa, salaatin, viinin ja suklaan kera. Kuullostaa aika hyvältä perjantai-illalta mun korvaani. Viettäkää sielläkin mukava ja oman näköinen viikonloppu! :)

2 kommenttia:

Kysy pois